Sunday, December 20, 2009

Hope

I hope I can be strong
I hope I do well for him
I hope I can get everything that I want
I hope I change my attitude as fast as I could
I hope. . . .
I hope....
Why everything I just can use hope to brings out my life.
Why I cant be nicer and knowing someone better???
我好寂寞哦。可能我想很多吧,可能我真的要找一份工来感受一下吧。
我好想得到很多东西,这个那个,但没有一个实现。也只好这样。。过去就忘记了嘛~这么简单也不会,温燕芬!!
我好想他,但他每次都很忙,很累,我也只能担心,不能要求什么。
也许我真的加油。。笑一笑没有什么事情过不了!! hehehehhe

来。。讲开心的事吧,他要帮我庆祝生日哦,在明年的一月。好开心哦!!我最爱生日了。超级爱!!!!!!!!!!!!!!不懂为什么。我就是很爱生日!!!我快发疯咯!!每次很多人都忘记我的生日,因为是在一月嘛,嘻嘻,我要拿很多很多很多很多很多很多很多礼物!!!我最爱礼物了!!希望明年又不一样的生日。期待。但他说不会有惊喜的,因为他没有钱,呜呜呜~ :( 可是我还是很期待有惊喜!呵呵。可是算了吧~ 离我庆祝生日还有15天哦~~ 好快哦!! 朋友们,你们一定要来哦!!


我爱你,刚才接到你的电话,我很开心,对不起我会更加油的。
想你。。

6 comments:

Girl Girl Lian said...

Sha Sha !
Must xing fu ohh !
May your wish comes true ;D

muffin*shasha*~ said...

LV~~ hehehe. thanks!! you too!! January you wan go ma??

Girl Girl Lian said...

Eee?
Go where?
Hehe

muffin*shasha*~ said...

go makan luu~

ps said...

aw~~ sha sha.. gambateh!!

muffin*shasha*~ said...

hahah!! ps @@"
thanks!